środa, 12 listopada 2014

Rossmann 1+1 - czyli co znalazło się w moim koszyku...

Niedawno w tym poście pisałam o obowiązującej do 19.11.2014 promocji w Rossmanie . 
Dzisiaj przyszedł czas, żeby podzielić się z Wami moimi zdobyczami. 

Nie wiem jak w Waszym Rossmannie , ale w moim mieście półki z kolorówką były praktycznie puste:) 
Dostać się do interesującego mnie kosmetyku było sporym  logistycznym przedsięwzięciem . Całe szczęście udało mi się kupić wszystko to co wcześcniej zaplanowałam. 

Bałam się, że przy kasie kosmetyki będzie selekcjonowała kasjerka- na szczęście mogłam to robić według własnego uznania,  dzięki czemu osiągnęłam możliwie największą korzyść:)

A oto moje zdobycze: 
Rossmann 1+1 


  • RIMMEL Lasting Finish - Podkład w odcieniu 200 ( Soft Beige) nr 200.-Na prawdę dobry podkład za niewielkie pieniądze. Pamiętam lata temu używałam go i z chęcią co jakiś czas do niego wracam. Bardzo dobrze kryje , ładnie wygląda na twarzy- długo się na niej utrzymuje. 

  • L`OREAL Infallible 24 H- Po raz pierwszy mam go w swojej kosmetyczce.Jestem go bardzo ciekawa. Kupiłam z ciekawości  w pakiecie z podkładem opisanym poniżej.

  • L`OREAL True Match- jakiś czas temu kupiłam go i byłam zadowolona. Dobry moment na to, by sobie go trochę przypomnieć:)

  • RIMMEL Match Perfection w odcieniu 030 - Korektor + Rozświetlacz. Zobaczę przy najbliższej okazji czy się zaprzyjaźnimy.

  • LOVELY -Curling Pump Up mascara- Tyle się o tym tuszu naczytałam , że musiał znaleść się w moim koszyku. Na pewno niebawem przestetuję i napiszę co o nim myślę. 

Za wszystkie te kosmetyki zapłaciłam niecałe 100 zł. Jutro może przejdę się po szminkę i błyszczyk. Na tym zakończę uzupełnianie kosmetyczki. 

A Wy skorzystałyście z promocji? Co znalazło się w Waszych koszykach?

Pozdrawiam 
Martyna

Obseruj mnie na Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...