sobota, 4 stycznia 2014

Dermo Pharma Bio Serum kwas hialuronowy intensywne nawilżenie

Niedawno szukałam czegoś , co wzmocni działanie kremu i nawilży moją skórę nie przeciążając jej. Przeglądając ofertę jednej z aptek internetowych natknęłam się na to serum. Wcześniej nie miałam styczności z kosmetykami tej firmy i nie czytałam opinii na ich temat. Szczerze trochę zaufałam producentowi, który podkreślał właściwości nawilżające kosmetyku. Dałam się uwieść opakowaniu i wrzuciłam do koszyka właśnie to serum. 
Po miesiącu stosowania mogę wypowiedzieć się już na jego temat .


Zdaniem producenta:

"Efekt po kompletnej miesięcznej kuracji:
głębokie nawilżenie,
poprawa jędrności skóry,
łagodzenie zmian destrukcyjnych."

Moim zdaniem:

 Na pierwszy rzut oka od razu chce się go użyć. Piękny turkusowy szklany flakonik i pipetka, która znacznie ułatwia aplikację produktu.  Kosmetyk jest bezwonny, więc będzie odpowiedni dla osób, które nie przepadają za intensywnymi zapachami. Mnie perfumowane kosmetyki nie przeszkadzają- lubię być otulona ładnym zapachem:)  Ma bardzo lekką, wodnistą konsystencję ( widać to na zdjęciu) . Dobrze się rozprowadza, tworząc na twarzy "film", który błyskawicznie wchłania się w skórę , pozostawiając ją gładką, nawilżoną i w moim odczuciu jakby bardziej jędrną. Taki efekt jest możliwy dzięki dwuprocentowemu stężeniu kwasu hialuronowego.  Dobrze sprawdza się stosowany pod makijaż. Przy mojej mieszanej cerze bardzo dobrze spełnił swoje zadanie. Nawilżał miejsca, które tego potrzebowały i nie narobił szkód tam gdzie się ich obawiałam. Szczerze polecam
Cena za pojemność 15 ml-  ok. 32 zł

2 komentarze:

  1. wczoraj kupiłam wersję z wit. C . ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej i jak wersja z wit C bo ciekawa jestem opini :-)

    OdpowiedzUsuń

Obseruj mnie na Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...