niedziela, 1 sierpnia 2010

Szminki , Szmineczki, Swatche....


Już miesiąc temu kupiłam sobie pare szminek. Wcześniej tylko błyszczyki ze względu na ich delikatny połysk. Im więcej mam wiosen za sobą tym bardziej skłonna jestem kupić sobie na próbę nowy kosmetyk czy spróbować jakiejś nowej potrawy.. Tym razem padło na dwie pomadki z Catrice i jedną z Miss sporty. Nie wiem dlaczego, ale w mocnych kolorach na ustach czuję się zbyt wyrazista. Blade odcienie to jest to, co tygryski lubią najbardziej:) Stara szkoła- wyraźnie podkreślone oczy i delikatnie muśnięte usta siedzi w mojej psychice i póki co - jeszcze tam zostanie:)) Szminki są kremowe, ładnie wyglądają na ustach i jak dla mnie są ok:) Polecam je Wam Kobietki i przesyłam pare zdjęć cobyście miały wizualne rozeznanie w kolorystyce:):*
Miss sporty-Strip-tease nr 020




Catrice: Gentle Beige; absolute moisture; nr 110



Catrice ;Nude sensation; Soft Rose; Nr C02




I swatche ; 1. Miss sporty; 2. Catrice C02; 3. Catrice 110

1 komentarz:

Obseruj mnie na Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...