poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Essence for blondies...



Nie wiem jak Wy Kochane, ale ja na słońcu nie potrafię wyleżeć 15 minut:)) Od zawsze opalam się na raty i nigdy nie potrafiłam zrozumieć siostry która to uwielbia:) Lubię natomiast zdrową opaleniznę, którą podkreślam bronzerem lub delikatnym rozświetlaczem z drobinkami. W drogerii ,,Natura" wypatrzyłam ostatnio mozaikę w brązach, którą ostatnimi czasy używam. Paletkę można stosować jako rozświetlacz, bronzer i jako poszczególne cienie. W okresie licznych podróży trzeba się liczyć z ograniczonym miejscem w kosmetyczce , więc taki wielofunkcyjny kosmetyk jest teraz dla mnie jak najbardziej zbawienny:) Produkt kosztuje ok. 10 zł.Z mojej strony radziłaby uważać z aplikowaniem produktu, ponieważ w bardzo łatwy sposób można przesadzić i zamiast uzyskać efekt pięknie podkreślonej opalenizny można uzyskać efekt buraka:)Nie polecam go osobom, które dopiero co zaczynają zabawę z bronzerem.Podsumując nie jest to mój kosmetyczny KWC, aczkolwiek jak za kosmetyk w cenie dziesięciu złotych jest na prawdę ok:) Warto spróbować:)

1 komentarz:

  1. Świetne kolory jako cienie do powiek. Już od jakiegoś czasu szukam tego bronzera ale nie mogę go nigdzie znaleść. Tak szybko znika. :(

    www.poland-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obseruj mnie na Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...