piątek, 31 października 2014

Kringle Candle & Yankee Candle po raz pierwszy...



Hej,
Długo zastanawiałam się jakim postem powrócić do blogosfery. Kosmetycznie będzie niebawem, ale dzisiaj coś dla ducha:).
Czytałam wiele pozytywnych recenzji świec Yankee i Kringle Candle. Długo nosiłam się z zamiarem zakupu, ale zawsze po drodze było coś ważniejszego. To w końcu tylko świeczka- myslałam. Teraz wiem, że w wielkim błędzie byłam.





Po raz pierwszy ze świecą YC zetknęłam się w Niemczech. Załatwiałam jakieś sprawy urzędowe. Okres poprzedający Boże Narodzenie.Na zewnątrz mróz, a w jednym z pokoi Ratusza niesamowity zapach świerku , mieszający się z delikatną nutą słodyczy. Na chwilę przeniosłam się do rodzinnego domu , a konkretnie do chwili ubierania choinki. Odpłynęłam na chwilę. Rozejrzałam się dookoła i zauważyłam święcę w szklanym słoju. Po powrocie do domu przepadłam w sieci. Szukałam świecy. Początkowo szokiem była dla mnie cena. W głowie mi się nie mieściło wydać tyle pieniędzy na świeczkę.
Mijały miesiące, aż do tej chwili, kiedy postanowiłam zaryzykować i kupić pare wosków. Na stronach internetowych zapachów jest mnóstwo! Oszaleć można. Niemal każdą chciałabym mieć u siebie. Postawiłam więc na nuty zapachowe, które są mi najbliższe- morskie akcenty, delikatne kwiatowe nuty, swiąteczne klimaty, las. 






Tego samego dnia zamawiałam farbę do włosów ( w innym sklepie) , oraz kilka kosmetyków.
Po dwóch dniach pojawił się u mnie kurier. Paczka solidnie zabezpieczona, a jednak dało się wyczuć delikatny , przyjemny zapach . Pomyślałam od razu, że być może szampon wylał się w paczce-. Wzięłam się za szybkie otwieranie. Zapach rozprzestrzenił się po  całym domu. To były woski. Stałam i wąchałam każdego z osobna rozpływając się przez dobrą godzinę:)).

Tak więc są już ze mną. Postanowiłam, że co jakiś czas wątki kosmetyczne przeplatane będą recenzjami wosków. Myślę, że zasługują na to by choć kilka słów o każdym z nich napisać:))
Pozdrawiam i Miłego dnia życzę

SmookyLoverin




Obseruj mnie na Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...