poniedziałek, 24 maja 2010


Hej Kochane,

Jako dziecko pamiętam uwielbiałam się przebierać w mamy za duże buty, sukienki i kapelusze. Za każdym wyjazdem do rodziny serce cieszyło się na samą myśl o tym, że u cioci na imieninach będę mogła z siostrą poszperać w jej szafce na kosmetyki i popawić się w modelkę stojąc przed lustrem i kreśląc szminką w odcieniu rażącej fuksji wzór na kształt ust( niekoniecznie na ustach:)) . Nie raz mama łapała się za głowę i z politowaniem zwracała uwagę, że na mnie za wcześnie, a ja... Jak to dziecko- zakazanym owocem delektowałam się najbardziej.

I tak mijały lata, a mnie wciąż na widok szminki radują się oczy. Jako nastolatka pisałam pamiętniki i tam zapisywałam sobie na kolejnych stronach kosmetyki, które wówczas były dla mnie potężną inspiracją. Do teraz mam moje wszystkie notatki i z uśmiechem na twarzy spoglądam na wpis, w którym zakreśliłam krem bambino i napiszałam obok niego ,, Muszę go mieć":D


Mój blog więc będzie głównie o wizażu i kosmetyce. Będą recenzje i opinie.

Prowadzę swój kanał na youtube i wszystkch zapraszam również tam do dzielenia się ze mną miłością do kremów, kosmetyków kolorowych itd. Buziaczki Kochane - blog smookyloverin ogłaszam za otwart:):** Muaaa:**

Obseruj mnie na Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...