środa, 18 stycznia 2012

Biedronkowy zawrót głowy...

 Micelarny żel do mycia i demakijażu BeBeauty

Po tylu pozytywnych opiniach na jego temat nie zastanawiałam się zbyt długo nad kupnem micelarnego żelu BeBeauty z Biedronki. Zachęciła mnie cena i skład równy żelowi z Tołpy.
Stosuje go już jakiś miesiąc czasu, więc mogę coś o nim powiedzieć. Jak na tą cenę jest bardzo dobrym kosmetykiem. Nadaje się do wrażliwej skóry, nie zawiera alergenów, delikatnie nawilża i odświeża skórę. Przyjemnie pachnie- nie nachalnie. Według producenta żel ma także oczyszczać skórę z makijażu, a tego nie robi. Nie jest to jednak dla mnie problem, bo i tak po każdym myciu twarzy stosuję kosmetyk przeznaczony do demakijażu.Przyjemnie było by nie bawić się dodatkowo usuwając tusz do rzęs, ale ogólnie jestem nim mile zaskoczona i pewnie nie raz do niego wrócę.Przy okazji wizyty w Biedronce zakupiłam też wersję żelu wzbogaconą w drobinki masujące i ekstrakt z lotosu. Kuleczki nie są wyczuwalne w trakcie użytkowania, więc dla mnie nie jest to żel połączony z peelingiem. Po za zapachem nie widzę między nimi szczególnej różnicy. Oba kosmetyki szczerze polecam.
Za 150 ml zapłaciłam 4,99zł 
Skład: Aqua, propylene glycol, disodiumcocoamphodiacetate, PEG-40 hydrogenated castor oil, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, poloxamer 184, PEG-7 glyceryl cocoate hydrozypropyl guarhydrozypropyltrimonium chloride, sophora japonica leaf extract, panthenol, sodium hydroxide, sodium citrate, sodium chloride, disodium EDTA, citric acid, parfum, methylparaben, propylparaben, methylisothiazolinone




Balsam do ciała BeBeauty z oliwą, imbirem i sezamem
Przy tym balsamie również nie mogę sobie za dużo ponarzekać. Ogólnie i rzeczowo: Ma bardzo przyjemną nutę zapachową, dobrze nawilża- skóra nie staje się szorstka po paru godzinach, dosyć szybko się wchłania, choć w porównaniu do droższych balsamów trzeba go trochę dłużej wcierać, bo początkowo tworzy delikatna białą smugę. Nie jest to jednak kosmetyk, który trzeba aplikować przez godzinę, żeby móc zobaczyć kawałek skóry spod białej mazi- po prostu trzeba zrobić dodatkowe trzy ruchy ręką :D Polecam. Koszt ok 6 zł

1 komentarz:

Obseruj mnie na Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...