poniedziałek, 16 stycznia 2012

Przyjaciółki od serca:))

Dziś postanowiłam napisać coś na temat kosmetyków, które uwielbiam i których używam praktycznie codziennie. Nie kosztują dużo, a dużo potrafią zdziałać. Ale do sedna...:)


1. Puder UNIVERSE JOKO

Muszę powiedzieć, że z tym bronzerem polubiliśmy się od razu. Pamiętam, że po raz pierwszy zobaczyłam go u mojej siostry w kosmetyczce,przetestowałam.. i jestem mu wierna od tamtej pory.
Jak dla mnie jest to jeden z niewielu bronzerów , który sprawia, że błyskawicznie uzyskuję efekt opalonej skóry. Nie ma czerwonego pigmentu w sobie, co sprawia, że nie uzyskuję efektu "poparzenia słonecznego":D Puder jest wypiekany, jak dla mnie bardzo napigmentowany- dzięki czemu bardzo wydajny. Ja swój mam od czerwca i do tej pory nie zużyłam nawet połowy ( przy czym podkreślam, że stosuję go codziennie do konturowania twarzy oraz czasem na lato podkreślam nim delikatnie oczy). Dosyć przyjemny skład, według producenta odpowiedni nawet do cer problematycznych. Cena ok 30 zł/7g. Polecam!
Skład: Skład: Mica, Paraffinum Liquidum, Macademia Ternifolia (Macademia Nut) Seed Oil, Magnesium Aluminium Silicate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Lilium Candidum (White Lily) Flower Extract, Misobutylparaben, Propylparaben, Glycerin, Dimethicone, Butylene Glycol, Aqua, Nylon-12, Cyclomethicone, Ethylparaben, Butylparaben, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, Tin Oxide, Silica, Triethoxycaprylylsilane.






















I zdjęcie z neta:











2. Żelowa kredka do oczu - Super Shock- Avon


Jakoś nie mam przekonania do kosmetyków z Avonu, aczkolwiek tą kredką jestem zachwycona.... Uwielbiam ją za jej żelową konsystencję,mocny, głęboki czarny kolor oraz za trwałość na powiece. Może zastąpić eyeliner, może posłużyć jako cień, lub po prostu jako kredka sama w sobie:) Czy ma jakieś wady? A i owszem- jest mało wydajna. Przy codziennym stosowaniu moja koleżanka wykończyła ją w dwa miesiące. Ja używam jej jedynie do podkreślania zewnętrznego kącika oka, lub zamiennie z eyelinerem od czasu do czasu. Dla mnie warta swojej ceny.

Cena: Nie pamiętam- zapłaciłam ok 14 zł w promocji:)




















3. Synergen - puder w kompakcie

Jeśli ktoś szuka taniego i dobrego kosmetyku, który dobrze matuje i dosyć dobrze kryje- to Synergen jest kosmetykiem, który spokojnie mogę polecić. Ja używam go od paru lat z przerwami i nic nie mogę złego na jego temat powiedzieć. Oczywiście można się czepiać szczegółów, ale za tą cenę dla mnie nie są one istotne:)

Cena 6-7 zł


Powyżej pokazane kosmetyki, to mój niezbędnik- kosmetyki, do których wracam co jakiś czas i które w moim przypadku sprawdzają się w stu procentach:). Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę:D

3 komentarze:

  1. kredke Avon bardzo lubię, dobra jakość w niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tę kredkę też ostatnio polubiłam. chętnie spróbowałabym tego pudru z JOKO. Ciekawy blog.
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś go uwielbiałam:) ale jakoś ostatnio w ogóle nie używam pudru a jak już to sypki z My secret:)

    OdpowiedzUsuń

Obseruj mnie na Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...