poniedziałek, 9 stycznia 2012

Wielkie "SALE" i dzisiejszy makijaż..

Jak ja nie cierpię poniedziałków. Po całym weekendzie na Uczelni w poniedziałek na dobicie poszłam do pracy:D. Wczoraj w przerwie między zajęciami poszłyśmy z koleżankami do Galerii wyhaczyć coś na wielkich wyprzedażach. Witryny zachęcają już na samym wejściu wielkimi napisami : "50% 60% "itd. Wchodzę więc do sklepu, biegnę jedynie do miejsc, nad którymi wisi napis "SALE" i nieświadomie włącza mi się pierwotny instynkt, który każe mi szukać perełki za grosze- "bp to oszczędność", bo "to okazja" itd. Niestety chwilę później poczułam się tak , jakby ktoś wylał na mnie kubeł zimnej wody. Obniżki- owszem- 20-30zł. Rozmiary: xxs-xxl, czyli nic dla mnie. Żeby nie było, że nic nie było- kupiłam oversizowy sweterek z Amisu za 39.95zł. Szkoda, że w Polsce przeceny to tylko nic nie warty slogan.
Mam do Was prośbę. Przymierzam się do zakupu lustrzanki cyfrowej, ale jestem totalnie "zielona" w tym temacie. Jeśli któraś z Was mogłaby mi coś ciekawego doradzić w przedziale od 1500- 2500 zł - pomogły byście mi niesamowicie. Jedyne na czym mi zależy to dobra jakość zdjęć, dobre odzwierciedlanie rzeczywistości, podgląd na żywo jeśli to możliwe i funkcja nagrywania filmów HD. Mam nadzieję, że takie wymagania są realne w tym przedziale cenowym. Raz jeszcze proszę o radę i z góry dziękuję:)
I jeszcze jedno pytanie tym bardziej techniczne do blogspotowych blogerek: Jak wyśrodkować zdjęcie, bo ja tego nie ogarniam:D


Poniżej wklejam zdjęcie sweterka: AMISU, Cena : 39.95 zł



I mój dzisiejszy makijaż. Zdjęcia różnie pokazują natężenie kolorów ze względu na słaby aparat i kiepskie oświetlenie. Część zdjęć robiłam przy pomocy samowyzwalacza.

















Kosmetyki, których użyłam do dzisiejszego makijażu:


2 komentarze:

Obseruj mnie na Bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...